+45 70 22 02 55

Ny brochure for DR SymfoniOrkestret

mar 13, 2017 af Ann Qvist Kategori: Branding, Consulting, Design 0 kommentarer
Benjamin_Creative har stået for indholdsmæssig sparring, grafisk identitet og layout af DR SymfoniOrkestrets årlige brochure til abonnenter.
Det klassiske orkester har meget høj klasse og gør det til en speciel oplevelse at komme i DR Koncerthuset. Brochuren indeholder hele programmet og fordelene ved at være abonnent, og den bliver trykt i 95.000 eksemplarer i et eksklusivt, kvadratisk format.

 

Brochuren er modtagerorienteret og skal skabe loyalitet. Den har mange indgange til information og inspiration, så publikationen bliver læst og brugt.

Den skal:
– Vække følelser, hvor de klassiske koncerter kan åbne for nye verdener og særlige øjeblikke for publikum.
– Inspirere og konkretisere, så læserne fordyber sig i produktet og konkrete koncerter.
– Give praktisk information – hvad/hvordan gør jeg, hjælp til at vælge imellem de 6 abonnementsserier med sæsonens 50 koncerter.

 

Howdy,
Please go to Appearance >> Widgets to add more useful widgets into WPASB Sidebar.