Menu

Analyse & data

Analyse & data

Målgruppeanalyser:

Noget af det allervigtigste, når du vil ud med et budskab, er at være sikker på, at det rammer de helt rigtige mennesker. Men hvem er det egentlig? Vores Business Intelligence-afdeling er skarpe i at undersøge og kortlægge de helt præcise målgrupper for et brand og et produkt.

Markedsundersøgelser:

Vores Business Intelligence-afdeling er eksperter i at tjekke et marked, så vi kan finde det allerbedste udgangspunkt for dit brand og produkt. Markedsanalyserne er skræddersyet research, der giver dig dokumenteret indsigt og kan for eksempel bestå af:
• Imageanalyse
• Kendskabsanalyse
• Konkurrentanalyse

Søgeordsanalyser (SEO):

Inden du kan gå i gang med at søgeordsoptimere din hjemmeside, så du sikrer dig, at kunderne finder frem til netop dit site og produkt, er det nødvendigt med en søgeordsanalyse. Den gør det klart for dig, præcis hvilke ord dine kunder søger efter. Vores erfarne SEO-team kan kortlægge det hele for dig.

Potentiale-analyser:

Udnytter du dit fulde online potentiale, eller er der områder, hvor der kunne være gevinst at hente ved at være mere synlig? Det kan vores Business Intelligence-afdeling hjælpe dig med at finde ud af.

Effektmåling:

Husker målgruppen jeres tiltag og budskabet? Det kan en effektmåling give svar på. Effektmåling kan dokumentere eller bevise effekten af dine kampagner og aktiviteter, og du kan få erfaring i, hvad der virker og ikke virker.

Relaterede cases

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!