Søg
top

Content strategi for Randers Storcenter

Til grund for ethvert arbejde med content marketing bør ligge en strategi, og det har Benjamin_Creative derfor skabt under arbejdet med Randers Storcenter. Strategien skaber en rød tråd i kommunikationen og sørger for, at alt indhold, der skabes – om det er til print eller digitalt – lever op til centrets tre keywords: Inspirere, Informere, Involvere.

Den samlede kommunikation skal tilsammen skabe trafik til Randers Storcenter og øge trafikken på deres website.

Designmanual

Som en del af vores samlede opgave for Randers Storcenter skabte vi en designmanual, som samlede det store grafiske arbejde, vi lavede for dem både under relancering af deres magasin, hjemmeside og kampagner. På denne måde kunne både de og vi sikre, at alt grafisk materiale fra centret – lige fra magasin og website til kampagner både indoor og outdoor – holder en rød tråd og skaber et stærkt sammenhængende visuelt udtryk, ligesom vi kunne forankre en ny brand-identitet for centret.

Info
Kategori:
Dato: