Søg
top

Gode ideer med Juna-tekstiler fra Rosendahl

Inspiration og brugbarhed var omdrejningspunkt i SoMe-indhold for tekstil-brand.

Rosendahl Design Group kom til Benjamin_Creative med ønsket om at øge kendskabet til et af firmaets mindre kendte brands, Juna.

Designfirmaet ønskede sig helt konkret indhold til Facebook, som iscenesatte tekstil-brandet med fokus på kvalitet og den ekstra forkælelse ved at omgive sig med Juna-produkter.

Benjamin_Creative udviklede blandt andet en række redaktionelle koncepter, der kunne gå igen på Junas Facebook-side, både foto, tekst og video. Blandt andet udviklede vi konceptet ‘Sådan gør du en helt almindelig hverdag til noget særlig’. Her giver et flot, stylet billede og en kort tekst ideer til den lille ekstra ting, som kan forkæle dig selv eller din familie på en helt almindelig dag. Det kan være med hjemmebagte boller om eftermiddagen, en hårkur om aftenen eller rent sengetøj på alle senge.

Der blev også udviklet et ‘Juna styler’-koncept, hvor korte videoer giver ideer til inspirerende og lette makeovers, borddækninger eller lignende.

Distributionen af indholdet tog Benjamin_Creative sig også af, og vi sørgede for at pushe det rigtige indhold, bruge pengene fornuftigt og hele tiden optimere indholdet.

Det gav gode resultater. Alt i alt opnåede de første otte billedposts og den første video

  • 86.936 i samlet reach for Juna,
  • 327.858 visninger,
  • 700 nye page likes

– og en masse afledt effekt på on- og offline salg og brandawareness.

Juna gik fra 2.700 følgere på brandets Facebook-side i november 2017 til 6.000 på et halvt år.

Info
Dato: