Menu

IBM og IMG_Play

Categories

IBM og IMG_Play

B2B-kampagne på SoMe for professionelle videostreamingløsninger

IBM og IMG_Play fik hjælp til at kommunikere deres produkter på en enkel måde, selv om der er tale om komplekse tekniske løsninger – produkterne kan hhv. undertekste online video og afvikle videokonferencer med op til flere hundrede tusinde deltagere.

Benjamin Creative udviklede, producerede og eksekverede en kampagne i Danmark og Sverige, hvor opslagene på Facebook og LinkedIn var letafkodelige animationer med forklarende tekster. Speak var fravalgt, fordi mange brugere ser SoMe-video uden lyd. Opslagene førte ind til mere information på landing pages, og der blev skrevet white papers, som kan downloades mod permission og fordybe sig i. Det er også muligt at indsende og prøve at få undertekstet sin video.

En essentiel del af opgaven var at afdække det unikke ved de tekniske produkter og finde de afgørende budskaber for potentielle kunder.

Content strategi  |  SoMe  |  Video

“Benjamin Creative var virkelig gode til at forstå og nå ind til kernen af vores produkter og teknologien. De fik vores fortælling ud på en flot måde i kreative spots og styrede eksekveringen på SoMe til de rette målgrupper. Benjamin Creative tog glimrende hånd om hele processen.”

Karsten Vandrup Westh, CEO

CAMILLA BJARNHOLT
Client Director
26 36 51 08
[email protected]
MADS JUNGERSTED
Agency Director
20 23 90 06
[email protected]

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!