Menu

Ingeniørforeningen i Danmark

Categories

Ingeniør­foreningen i Danmark (IDA)

Hvordan får en faglig organisation skabt opmærksomhed om et budskab og brandet sig selv op til et folketingsvalg? Vi løste opgaven med et filmformat, der på en stærk visuel måde skabte engagement i målgruppen og fik en stemme i debatten.

Vi stod for en fuld produktion fra idéudvikling over produktion og distribution – og evnede at finde slagkraftige spokespersons, i dette tilfælde Johan Olsen. Fire døgn efter lanceringen af ‘Lad Fakta Tale’ på Facebook, var den set 400.000 gange og delt 6.000 gange. Samlet blev filmen set over 1 million gange.

Branding  |  Video

“Jeg har brugt Benjamin Creative til filmproduktion flere gange, og jeg kan klart anbefale dem. Senest har de stået for hele filmproduktions-setuppet omkring vores kampagne Lad Fakta Tale, og vi ville ikke være endt med en lige så gennemført kampagne, hvis ikke det var for Benjamin Creative.”

Lasse Schelbeck, CMO & CDO, Ingeniørforeningen i Danmark

MADS JUNGERSTED
Agency Director
20 23 90 06
[email protected]

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!