Søg
top

Nørrebro Bycenter: Influencere elsker Nørrebro

Influencere fører image og branding videre for Nørrebro Bycenter med #vielskernørrebro

 

I 2019 har vi lanceret endnu et element i vores markedsføring for Nørrebro Bycenter: Influencers.

 

Vi og Nørrebro Bycenter ønsker at vise den farverige bydel, at centret tager del i byen og hylder dens befolkning. Vi har her indgået et taktisk samarbejde med tre influencere fra Nørrebro, som hver repræsenterer deres relevante målgruppe, men med den ting tilfælles, at de elsker deres bydel.

 

Influencerne fungerer som modeller i kampagnen og skaber awareness i bybilledet og digitalt, og sammen med otte micro-influencere bidrager de til at folde kampagnen rigtig godt ud på deres egne instagramprofiler med deres fortolkning af, hvad Nørrebro betyder for dem.

 

Alle videoer og fotos blev delt under NBCs hashtag #vielskernørrebro, og som add-on gennemførte vi en konkurrence blandt alle Instagramfølgere, hvor det bedste billede under hashtagget vandt gavekort til centret.

 

Resultatet for Instagram-profilen var en stigning på 172 % i antal følgere fra kampagnens start.

Info
Dato: