Søg
top

Nørrebro Bycenter: Local love og 360 graders strategi

Nærvær, personlighed og kreative tiltag skaber bro mellem center og bydel

 

Benjamin_Creative vandt pitchen, da Nørrebro Bycenter søgte nyt bureau og samarbejdspartner fra 2018. NBC ønskede at få revitaliseret deres brand med en stærk lokal forankring og en ny, unik visuel identitet.

 

Med både kvalitative og kvantitative findings i hus fik vi beskrevet persona og udviklet Nørrebro Bycenters nye brand-identitet. Målet var at få en 360 graders kommunikationsstrategi på plads, hvor vi også fik defineret stil og tone på tværs af alle kanaler. Kick-off var en stor mangfoldighedskampagne, der satte NBC i fokus som et nærværende og aktivt spot i bydelen.

 

Strategien føres videre ud i livet i øvrige salgsfremmede kampagner og i content på tværs af alle kanaler…
… i det rå tidstypiske, lokalforankrede magasin, The Local Paper.
… online på det opdaterede website, som er mobile first, og hvor alt content ligeledes lever videre.
… på YouTube, hvor vi producerer film med fokus på Nørrebro som bydel, med eksperter fra Nørrebro Bycenter, cool DIY-projekter mm. Bonusinfo: Efter kun to måneder var første film set 69.000 gange.
… i nyhedsbreve og til events og happenings, der skaber stemning i og omkring centret.

Info
Dato: